Reklamacje i uwagi dotyczące pracy lotniska
UWAGA! PROSIMY O PRZECZYTANIE PRZED WYPEŁENIENIEM FORMULARZA!
Szanowni Państwo! Jeśli tematem Państwa zgłoszenia reklamacyjnego jest kwestia uszkodzonego w trakcie podróży bagażu lub utrata jakiejkolwiek rzeczy przewożonej w tymże bagażu, prosimy skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem. Wszelkie informacje dotyczące sposobu składania reklamacji u przewoźnika otrzymają Państwo w Punkcie Informacji Lotniskowej pod numerem tel. +48 42 208 26 82 / tel. +48 42 683 52 55 lub pisząc na adres: [email protected]
Niniejsze badanie jest anonimowe i służy tylko i wyłącznie podniesieniu jakości Państwa obsługi. Dokładamy wszelkich starań, aby sprostać Państwa oczekiwaniom i zagwarantować Państwu bezpieczną i miłą obsługę na naszym lotnisku.