Szkolenia

Szkolenia rozwojowe

Szkolenia rozwojowe, szkolenia z kompetencji miękkich

 

Profesjonalna obsługa klienta

Szkolenie podstawowe

Dwudniowe szkolenie w formie warsztatów i wykładów dla osób chcących zdobyć lub rozwinąć kompetencje z zakresu obsługi klienta.

Profesjonalna obsługa klienta trudnego i konfliktowego

Szkolenie specjalistyczne

Jednodniowe szkolenie w formie warsztatów i wykładów przygotowujące do pracy z trudnym i konfliktowym klientem

Techniki instruktorskie

Szkolenie podstawowe

Trzydniowe kompleksowe szkolenie pozwalające zdobyć uprawnienia oraz kompetencje do pełnienia funkcji instruktora

Profesjonalna obsługa pasażera

Szkolenie podstawowe

 Dwudniowe szkolenie teoretyczno-praktyczne dla osób rozpoczynających pracę z pasażerami oraz chcących podnieść kompetencje i jakość obsługi pasażera

Profesjonalna obsługa pasażera VIP

Szkolenie specjalistyczne

Jednodniowe szkolenie teoretyczno-praktyczne dla osób rozpoczynających pracę z pasażerami VIP oraz chcących podnieść kompetencje i jakość obsługi szczególnego pasażera.

 

 

Łukasz Ślusarski
Dział Szkoleń i Doskonalenia Zawodowego
tel.:(+48)42 688 84 14 w. 1087
mob:(+48) 691 800 488 
e mail: [email protected]