Szkolenia rozwojowe, szkolenia z kompetencji miękkich
Profesjonalna obsługa klienta Szkolenie podstawowe |
Dwudniowe szkolenie w formie warsztatów i wykładów dla osób chcących zdobyć lub rozwinąć kompetencje z zakresu obsługi klienta. |
Profesjonalna obsługa klienta trudnego i konfliktowego Szkolenie specjalistyczne |
Jednodniowe szkolenie w formie warsztatów i wykładów przygotowujące do pracy z trudnym i konfliktowym klientem |
Techniki instruktorskie Szkolenie podstawowe |
Trzydniowe kompleksowe szkolenie pozwalające zdobyć uprawnienia oraz kompetencje do pełnienia funkcji instruktora |
Profesjonalna obsługa pasażera Szkolenie podstawowe |
Dwudniowe szkolenie teoretyczno-praktyczne dla osób rozpoczynających pracę z pasażerami oraz chcących podnieść kompetencje i jakość obsługi pasażera |
Profesjonalna obsługa pasażera VIP Szkolenie specjalistyczne |
Jednodniowe szkolenie teoretyczno-praktyczne dla osób rozpoczynających pracę z pasażerami VIP oraz chcących podnieść kompetencje i jakość obsługi szczególnego pasażera. |
Łukasz Ślusarski
Dział Szkoleń i Doskonalenia Zawodowego
tel.:(+48)42 688 84 14 w. 1087
mob:(+48) 691 800 488
e mail: [email protected]